06.05.2012

Pe 10 iunie REVIN in Consiliul General al Municipiului Bucuresti!


In scurt timp va incepe campania electorala si sper ca va fi una civilizata! Candidez pentru functia de CONSILIER GENERAL in Consiliul General al Municipiului Bucuresti, alaturi de echipa Partidului Democrat Liberal.
Voi continua toate proiectele incepute si voi sustine ca si pana acum DEZVOLTAREA acestui oras care MERITA MULT MAI MULT! 
Am reusit sa acumulez o experienta profesionala care in viitorul mandat imi va fi de un real folos pentru a demara si finaliza MAI REPEDE SI MAI EFICIENT PROIECTE! Nu voi intra insa in doctrine politice si nici in discutii despre altceva decat PROIECTE VIABILE PENTRU UN ORAS CU ADEVARAT EUROPEAN!
In mandatul 2008 - 2012 am destule reusite personale dar mai ales ale ECHIPEI, care au efecte importante. Ma bucur de sansa de a lucra pentru comunitatea din care fac parte. 
Am reusit printre altele mentinerea pretului pentru transportul in comun, mentinerea pe cat posibil a pretului la gigacalorie, sustinerea TOTALA a investitiilor importante (Stadion, Pasaj Basarab, parcari subterane, noul teatru itinerant pentru copii Tandarica), inchiderea magazinelor de etnobotanice, evaluarea tuturor institutiilor de cultura, am promovat hotarari de consiliu care daca ar fi respectate de executiv ar genera o TRANSPARENTA totala a cheltuirii banilor publici, controale acolo unde s-a impus (Politia Locala, Directia de Infrastructura a PMB), organizarea timp de trei ani a festivalului BUCURESTI CARTIER DE VARA, sute de audiente in cadrul comisiilor de specialitate unde am activat si multe altele. Am sa le relatez pe toate pentru ca AM CE SPUNE.
NU CER VOTUL PENTRU CA MI-AR TREBUI INCA UN MANDAT CA SA REUSESC CEVA, CI PENTRU A CONTINUA PROIECTE PALPABILE SI IMPORTANTE!

Ma bazez pe Dumneavostra in demersul meu!

Niciun comentariu: