14.10.2009

A cazut Guvernul !

Bag seama nu mai intereseaza pe stimatii parlamentari ca vine iarna, ca oamenii o duc greu si ca ar fi util sa avem un guvern care sa fie in stare sa mute 2 litrii de motorina din Arges in Vaslui, daca se va termina acolo combustibilul pentru incalzire...
De fapt la ce sa-i mai intereseze? Stau linistiti impreuna cu toti pe care i-au adus acolo consilieri si membrii ai staff-ului, pantru ca la sfarsit de mandat au toti asigurata o pensie superbisima !
Stau legi de ani de zile intre Camera Deputatilor si Senat si nu catadicseste nimeni sa se ocupe. Nu e timp... E timp de motiuni, aliante, manevre, vrajeli, mangle, pitipoance, casatorii prin italia (nu mai e la moda sa te-nsori in Romanica...), amantlacuri si crize...multe crize, in timp ce adevaratele probleme ce trebuie rezolvate stau undeva in neant ...intre deputati si senatori.

Acum Presedintele are de facut ceea ce spune Constitutia:
ARTICOLUL 103 
(1) Presedintele Romaniei desemneaza un candidat pentru functia de prim-ministru, in urma consultarii partidului care are majoritatea absoluta in Parlament ori, daca nu exista o asemenea majoritate, a partidelor reprezentate in Parlament.
(2) Candidatul pentru functia de prim-ministru va cere, in termen de 10 zile de la desemnare, votul de incredere al Parlamentului asupra programului si a intregii liste a Guvernului.
(3) Programul si lista Guvernului se dezbat de Camera Deputatilor si de Senat, in sedinta comuna. Parlamentul acorda incredere Guvernului cu votul majoritatii deputatilor si senatorilor.


Iar oamenii au de facut ce spune bunul simt! 

4 comentarii:

serghei spunea...

Omule, esti si tu un politician. Deci ai credibilitate zero. Nu spun ca n-ai dreptate. Asa e. Avem niste hoti, escroci, pungasi, scursuri drept politicieni. Absolut toti sunt asa. Guvernati doar de interese personale. Probabil ca n-ai cum sa fi si cinstit si sa ajungi sus. Ori daca ajungi sus... cu siguranta ai facut si tu destule lucruri murdare, ori ai inchis ochii la destule.
Iar tu, tu esti un politician, nu? Unul cu o functie destul de inalta chiar.

Gaf-Deac I. Ioan spunea...

Prietene, nu sunt nici scursura, nici escroc si nici pungas. Este adevarat ca nici nu sunt prea sus. Eu am inceput un proiect politic. Am muncit si cu "carca" si cu capul si am ajuns in CGMB.
Voi publica raportul meu de activitate cat de curand si aici pe blog. Nu am interese private si nici combinatii. Este la fel de adevarat ca nu imi este usor in fiecare luna sa imi platesc darile... dar asta nu ma impiedica sa cred in propriul meu PROIECT POLITIC! Iar daca cineva se manjeste si, pe romaneste, ia spaga, NU POATE SPUNE CA ARE UN PROIECT POLITIC!
Ca sa revin la ideea caderii Guvernului eu zic ca problema este una singura: cat de oportuna este azi parodia politica din Parlament? Nu pentru ca sunt alegeri cat de curand...ci pentru ca asara la stiri arata CUM NINGE !!! Avea dreptate cel care spunea ca iarna nu e ca vara ... adevarul gol golut este ca va fi foarte greu pentru cea mai mare parte a populatiei sa traverseze iarna in conditii normale. Sigur ca suntem inca obisnuiti de pe vremea raposatului cu frigu', fara "curent" si cu ratie la mancare. Dar de ce trebuie sa mai trecem prin asa ceva acum la 20 de ani dupa '89? Nu cred ca noul guvern...asa cum va arata el, va putea sa preia problemele existente in timp real (adica foarte repede) si mai cred sincer ca incepe o perioada crunta.

Unknown spunea...

Din pacate am observat ca indiferent cine e la putere nu e absolut nici o diferenta. Nu conteaza cine conduce tara ori macar daca e condusa. nu conteaza cine e primar ori macar daca exista un primar.

Absolut toti politicienii nu fac altceva decat sa tina discursuri, sa faca spectacole, sa convinga electoratul ca e cel mai nushcum in timp ce-si face relatii, invarte bani, creste afaceri, adica se imbogateste. Poate ca esti tu exceptia care confirma regula, desi ma indoisc.

Ai un blog, unde vorbesti. Scri despre ce fac rau altii. Cu totii fac insa rele. Toti sunt niste jegosi. So... why should we care about? Din 1989 toti politicienii isi fac campanie cu "Ala nu a facut! Ala e maimuta! Eu voi face!"

BLA, BLA, BLA. Prietene, vrem fapte, nu vorbe. Pune pe blog ce ai facut tu! Nu ce n-au facut altii! Pune ce faci tu! Nu ce promiti ca faci, ori ce au facut altii gresit.

Vedem cu totii ca e haos. Din pacate nu vedem pe nimeni curat in haosul asta. Decat polticieni care se sfasie intre ei pentru ciolanul cu carne. Ori care uneori il impart frateste indiferent de culoarea politica atunci cand realizeaza ca e mai bine pentru ei asa.

Bafta!

Gaf-Deac I. Ioan spunea...

Am postat RAPORTUL DE ACTIVITATE al comisiei, roport pe care l-am redactat.
Am fost implicat 100% in toate proiectele si evenimentele mentionate in raport. Mi se pare fair play sa postez raportul Comisiei, pentru ca de unul singur nu poti face mare lucru. Colaborez cu toti membrii comisiei foarte bine. Este printre putinele comisii din Consiliu, unde INDIFERENT DE PARTIDUL DE PROVENIENTA NE INTELEGEM PERFECT!!! Exista UNANIMITATE in decizie si efort comun! Ma mir si eu uneori cum de se pot depasi barierele ideologice, ATENTIE!!! FARA "MANGLE", FARA INTERESE PERSONALE.
Poate ca din cauza aceasta suntem recunoscuti la nivelul Consiliului si al Primariei Capitalei ca cea mai BUNA SI PROFESIONISTA COMISIE, CU CELE MAI MULTE REALIZARI VIZIBILE.
Raportul nu include proiectele la care lucram acum. Unele dintre ele de interes major, cum ar fi definitivarea strategiei culturale a Bucurestiului, promovarea culturala, preluarea Operetei in subordinea CGMB si multe altele!
Voi completa pe parcurs noile detalii.