14.03.2010

Nu am mai postat de mult...imi era dor

Incepusem sa postez aproape zilnic pe blog anumite chestiuni interesante din punctul meu de vedere. Nu am mai postat de multicel ceva, nu pentru ca nu s-au intamplat lucruri interesante ci din simpla ratiune a lipsei de timp, dar mai ales a starii tensionate, o stare permanenta, generata de problemele covarsitoare de la primarie, in contextul in care se analizeaza bugetul. 
 An de criza...
Cu toate astea am fost pusi (CGMB) in situatie de a vota cateva proiecte utile daca am avea bani fara limite si daca am fi rezolvat deja marile probleme ale bucurestenilor. Evident ca NU LE-AM VOTAT!
 Mai nou se discuta despre diminuarea subventiei pentru caldura, pentru apa calda si pentru transportul in comun.
CONCLUZIA LA CARE S-A ajuns in grupul majoritar din CGMB (PD-L + PNG) este aceea de a taia intai cheltuielile inutile, respectiv artificii, revelioane, si alte sarbatori scumpe, floricelele de pe marginea drumului si apoi vom analiza situatia subventiei.
Nu are niciun rost sa tai subventii atat timp cat nu restructurezi capitolul de cheltuieli pe baza unor prioritati evidente ale orasului.
Cam atat ... 

Niciun comentariu: