10.01.2010

OPRESCU: Primar pe FACEBOOK!

Stimate Domnule Primar General,
De circa doua luni incerc sa am cu Dvs. o intrevedere pe teme de interes local. Evident ca nu am reusit, cu toate ca ma consider in general a fi un om perseverent!
V-am lasat um mesaj pe Facebook. Atat mai pot face, ca sa nu cedez nervos definitiv in incercarea de a organiza intrevederea cu Dvs. Astept raspuns!

PS: Nu pot veni sambata (am o sotie usor iritata de programul meu din timpul saptamanii), nici duminica   (aceeasi problema), cred ca nici dupa ora 19 nu pot justifica vizita prin PMB. Va rog o ora convenabila, intr-o zi lucratoare, sau ne vedem la coada la vaccinare!

Cu stima,
Ioan Gaf-Deac, Consilier General

Gasiti aici si mesajul, in cazul in care, din motive de lipsa a campaniei electorale, nu mai verificati contul Facebook!




Niciun comentariu: