25.05.2010

La misto' pe banii bucurestenilor!!!

Am trimis spre Cabinetul Primarului General o cerere prin care ii solicitam sa introduca pe ordinea de zi a urmatoarei sedinte de consiliu (ordinara) un proiect de hotarare prin care sa curatam un pic ograda proprie. 
Adica, prin 2008 s-a hotarat in Consiliul General al Municipiului Bucuresti infiintarea unei institutii numita Teatrul de Dans Contemporan. 
Pe hartie exista..in realitate nu...
I-am intrebat si eu pe colegii mai vechi in functie, daca mai pastram institutia asta asa pe hartie, nu de alta dar ea afecteaza la nivelul cifrelor, statisticii, chiar daca nu are niciun angajat, nu are buget, nu are nici personalitate juridica. Raspunsul a fost unanim...sa abrogam hotararea de infiintare, nefacand sens sa mentinem pe hartie o institutie cu care nu avem ce face in acest moment. 

Iata scanata cererea catre Dl. Primar General Medic Profesor Universitar Doctor MIRCEA SORIN OPRESCU, respectiv rezolutia acestuia pe cerere:



Iata ce raspunde Primarul General: (cat am putut intelege..ca deh...omu' e medic...si cu scrisul de mana...in ciuda celor care tre' sa citeasca retete): "PAI ACUM TREBUIE SA NE OCUPAM DE GIULESTI SARBI, APOI SE REDUC CHELTUIELILE CU STRUCTURI INEFICIENTE" 

Intai am fost usor socat...apoi am inteles ca Omu' ma ia la misto' legat de o postare pe care am scris-o pe blogul unui deputat prin care cerea Primarului sa faca ceva cu zona Giulesti Sarbi...

Oameni buni..am inteles in sfarsit ca in afara de misto-uri (chiar nu pot pune un termen academic) nu se intampla nimic din partea executivului in frunte cu iubitul nostru conducator.

Simt insa nevoia sa ii raspund "Omului" ca sa nu il las cu fundul plin de tepi de arici...

1.  Din pacate nu ati inteles nimic (in general vorbind)
2. Daca e sa glumim intre noi hai sa o facem in timpul nostru privat (asa cum fac eu acum pe blogul meu, de acasa, de la pc-ul luat din banii mei si pe abonamentul meu la RDS) si nu pe timpul si banii cetatenilor. Parctic Dvs. Domnule Primar ati incasat 8000 de RON luna aceasta, ati beneficiat de cabinet (13 angajati), de paza, de bucatar, sofer si consilieri privati ca sa raspundeti la misto' pe o hartie oficiala. 
3. Sunteti recunoscut pentru carisma si talentul de om glumet, dar va avertizez ca nu suntem la un concurs de bancuri, ci suntem pusi sa administram orasul!
4. Sunt convins ca nu ati reusit sa cititi materialul trimis pentru ca altfel ati fi inteles ca nu e vorba de o cerere legata de reabilitarea zonei Giulesti Sarbi (pe care O TINETI IN MIZERIE...probabil nu s-a ajuns la un consens cu firmele executante de lucrari)
5. TREBUIE SA PURCEDEM IMEDIAT LA REDUCEREA CHELTUIELILOR CU STRUCTURILE INEFICIENTE, desi in acest caz nu e vorba de asa ceva. Ma repet, daca ati fi citit materialul, ati fi realizat ca Teatrul acesta de dans contemporan NU EXISTA...El este doar "pe hartie".   
6. Daca tot deschideti subiectul de reducere de cheltuieli va pregatesc Domnule Primar General o SURPRIZA de PROPORTII ca sa incheiem si subiectul acesta al cheltuielilor INUTILE PENTRU BUCURESTENI, facute fara nicio moralitate intr-un an in care traim FOARTE GREU si se REDUC SALARIILE si PENSIILE. Surpriza de care va spuneam: 

PROIECT DE HOTĂRÂRE

Privind transparentizarea cheltuirii banilor publici la nivelul Primăriei Municipiului Bucureşti, a instituţiilor publice de interes local şi a regiilor autonome din subordinea Consiliului General al Municipiului Bucureşti

 (continutul proiectului il voi trimite intai presei si in sala de sedinta de consiliu il voi inainta catre executiv... NU COMPORTA NEGOCIERI)



 DRAGI BUCURESTENI, LA URMATOARELE ALEGERI PENTRU PRIMAR GENERAL....
(vezi reclma de mai jos)

Niciun comentariu: